Keresztrejtvények

2018.01.04

I.Hiányzó szavak

Ki tudnád egészíteni az alábbi közismert evangéliumi mondások hiányzó szavait?

  1. "Ő szabadítja meg az Ő népét annak.............." bűneiből Mt.1,21.
  2. "Az aratnivaló sok, de kevés a ....................." munkás Mt.9,37.
  3. "Amit néktek mondom, mindenkinek mondom;............ " vigyázzatok Mk.13,37.
  4. "Menjetek el és hirdessétek az evangéliumot minden..............." teremtménynek Mk.16,15.
  5. "Nem azért jöttem, hogy az igazakat, hanem, hogy bűnösöket
    hívjak............." megtérésre Lk.5,32.
  6. "Azért jött az embernek Fi, hogy megkeresse és megtartsa.............." ami elveszett Lk.19,10.
  7. "Mert .......szerette ........a világot, hogy az Ő .......Fiát ........" Jn.3,16."
  8. "Neki növekednie kell, nekem pedig .........." alászállnom Jn.3,30.
  9. "Ha valaki megtartja az én beszédemet, nem lát halált soha......." örökké Jn.8,51.
  10. "Az én Atyám házában sok............." lakóhely van Jn.14,2.
  11. Akkor szerettek engem, ha megtartjátok..........." parancsolataimat Jn.14,15.
  12. Fejezd be a mondatot! "Mert hitben járunk .........." nem látásban Kor.II.5,7
  13. "Mert nem ....... és ....... ellen van nékünk tusakodásunk, hanem ..." Ef.6,12.



Kakukktojás

Válaszodat indokold!

1.)
Szamaria
Gallilea
Jeruzsálem
Júdea


2.)
Betlehem
Jeruzsálem
Kána
Filippi


3.)
Máté
János
Pál
Lukács


4.)
Tamás
Fülöp
Bertalan
István


5.)
szaddúceusok
ariánusok
írástudók
zelóták


6.)
Isten
Atya
Jézus
Szentlélek


7.)
Én vagyok a jó pásztor
Én vagyok a világ világossága
Én vagyok a szikla
Én vagyok az élet kenyere


8.)
szeretet
irgalom
büntetés
megbocsátás


9.)
királyi menyegző
kincs és gyöngy
mustármag kovász
böjt


10.)
tettek
tanítások
Atya
Isten szeretetének hirdetése

Bátonyterenyei Evangélikus Egyházközség
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el